بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

بادامکی: با این شرایط ۵۰ تا VAR هم جواب نمی‌دهد!

  • کد خبر: ۲۰۰۳۰۲
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
بادامکی: با این شرایط ۵۰ تا VAR هم جواب نمی‌دهد!
حسین بادامکی گفت: VAR یعنی داور بتواند مستقل تصمیم بگیرد اما صحنه های بازی را ببینید. هر وقت اتفاقی افتاد یازده نفر سر داور می ریختند. با این شرایط ۵۰ VAR هم باشد باز هم جواب نمی‌دهد

به گزارش شهرآرانیوز، حسین بادامکی پس از تساوی سرخابی‌های پایتخت در دربی ۱۰۲ در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی کیفیتی که انتظار داشتیم را نداشت. به نظرم سه امتیاز در جیب ما بود و صحنه پنالتی هم برایم سوال بود، چون بازیکن ما تکل زد، اما به بازیکن استقلال نخورد.

او در مورد اعتراض بازیکنان مبنی براینکه که می‌خواستند بازی به تساوی برسد، تصریح کرد: نیمه اول ما بهتر بودیم و در نیمه دوم شرایط استقلال بهتر شد. وقتی ما به گل رسیدیم، استقلال کاملا بازی هوایی انجام داد. متاسفانه بازیکنان ما بازی بلند را بلد نیستند.

بادامکی در پاسخ به این پرسش که منظورش سیستم علی اصغری است؟ تاکیدکرد: نمی‌خواهم اسم خاصی را ببرم، اما بازیکنان ما این سیستم را بلد نیستند در حالی که شگرد بازیکنان استقلال همین است. فکر می‌کنم ما باید باهوش‌تر عمل می‌کردیم خصوصا در هجده قدم.

او ادامه داد: VAR یعنی داور بتواند مستقل تصمیم بگیرد، اما صحنه‌های بازی را ببینید. هر وقت اتفاقی افتاد یازده نفر سر داور می‌ریختند. با این شرایط ۵۰ VAR هم باشد باز هم جواب نمی‌دهد، چون هجمه روی داور زیاد است. حتی نیمکت استقلال هم می‌آمد و این مسائل ناخودآگاه روی داور تاثیر می‌گذارد.

بادامکی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس از داور گل خورد یا از استقلال؟ تصریح کرد: نمی‌خواهم وارد این بحث شوم. بالاخره استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد و خودم انتظار بازی بهتری را از این تیم داشتم. برخی دقایق بازی بچه‌های ما عقب نشستند، اما در کل فکر می‌کنم خیلی بی تجربه بازی کردیم مخصوصا وقتی یک بر صفر جلو افتادیم. می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او در مورد گلزنی امید عالیشاه در داربی و واکنشش بعد از زدن گل گفت: امید کاری که بلد بود را انجام داد. بازیکنان بعد از گل هر کاری می‌کنند و بازیکن استقلال هم بعد از گل داشت تماشاگران ما را تحریک می‌کرد، اما خدا را شکر به خیر گذشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->